1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916686

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Kerstin_k: Håller med dig helt och hållet. Man kan ju dock dra lite parareller ifrån ifjol, vi hade väldigt svårt mot "botten" motstånd, tex Troja osv. Sen gjorde vi jäkligt bra matcher emot toppen.. får väll någonstans hoppas att det är så iår med. Dock blir man oerhört besviken på sånna här matcher, men det har bara gått 11 matcher, vi ska se det ifrån den ljusa sidan, vi ligger inte sist.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Tycker att det såg bra ut defensivt idag, kan vi bara skruva lite på offensiven så blir det här bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer