1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916760

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Det här är inget SHL-lag. Värre än Wilda Väsby om ni frågar mig.
Det här laget skulle aldrig kunna inleda en SHL-säsong genom att inte förlora en hemmamatch fram till november! Aldrig!

Vad sägs om gåsmarsch till alnöbron och strömhopp? Vi kan sätta på oss törnekronor och bära kors av rostiga hockeyklubbor av gjutjärn på ryggen. Kanske några lyckliga Sundsvalls lokatter som kan piska oss blodiga på ryggen när vi halvnakna stapplar fram i rimfrosten.

Planera TIMRÅ ÅNGESTFESTIVAL NU!

Tänk att köra Ingmar Bergmans film Sjunde Inseglet på mediakuben!

Inser i min sorg att finkel är väldigt underskattat.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer