1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918392

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
DJ Abbot: Jag jämför med Tingsryds aktieförsäljning i våras då deras pris per aktie är identiskt med vårt (1923/1928) Deras snitt per delägare hamnade på 5.5 aktier dvs drygt 10ksek. Totalt fick dom in 544 aktieägare i form av företag och privatpersoner; Teckningsperioden förlängdes 1 vecka och slutresultatet blev 7 miljoner. Inte illa av ett samhälle där det bor 3000 personer!

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Matsg: Har ni som diskuterar aktier köpt aktier i Timrå IK ?

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Matsg: rädd för att Timrås aktieförsäljning kommer att bli ett misslyckande. Man gör ju faen ingen grej av det whatsoever. Blänkare på hemsidan, sargreklam. Mer?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer