1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918402

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Matsg: rädd för att Timrås aktieförsäljning kommer att bli ett misslyckande. Man gör ju faen ingen grej av det whatsoever. Blänkare på hemsidan, sargreklam. Mer?

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Bragd-Birger: Ja man borde absolut kunna sälja in det bättre. Jag tycker att det är ett väldigt bra erbjudande med de bonussaker jag fick med när jag köpte. Framför allt så hoppas jag att man jobbar hårt mot företagen i länet. Där finns den största potentialen att få in pengarna som behövs.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer