1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918422

Sv: Apropå nånting...
5 matchers avstängning och ca 20 k i böter för Ohlsson.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Kan vi inte bryta kontraktet med Ohlsson? Först skadad en jävla massa matcher och sedan NOLL POÄNG på 7 matcher och sedan toppar han det med en 5 matchers avstängning.

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Trodde på 3. Ja Farley borde haft lika många helt klart.
Ja då står vi med 11 forwards o man kan ju undra varför Jansson /Kaiser inte kommit än...
Har man sagt upp kontraktet med de...😈?
De gjorde ett bra intryck på försäsongen o har ju lyckats bra i Borlänge så frågan är vad det sitter i Nubben...😵?

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Och endast 3 matcher på Farley. Tydligen är det mer OK att hugga klubban rakt över halsen på en motståndare efter avblåsning än att hoppa in i en tackling under spelets gång. Kan acceptera 5 matcher på Ohlsson men då ska fan i mig Farley ha minst lika många.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer