1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918446

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Kan vi inte bryta kontraktet med Ohlsson? Först skadad en jävla massa matcher och sedan NOLL POÄNG på 7 matcher och sedan toppar han det med en 5 matchers avstängning.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ohlsson har varit sjukt kass. Enbart en belastning, fattar inte vad Saik-supportrarna såg hos honom. Han saknas mindre än Guter.

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: hur gick det för luleåspelaren? Tränar han? Fick han hjärnskakning? 5 matcher är ett jävligt långt straff för en tackling med höga händer. Onödigt som fan av Ohlsson men höga tacklingar och hopptacklingar ser man hela tiden. Förut bedömde man bara utfall av ett övertramp, tex. om spelaren blev skadad. Vem kommer ihåg Pikkarainens touch på motståndaren som olyckligt tappar balansen och rasar in i sargen med bruten fot som resultat. Vad fick han? 9 matcher?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer