{297}: Det är inte lätt att vara målis i Timrå nu. Jag tror inte ngn målis skulle orka stå emot alla öppna lägen vi släpper till. Sedan så är det inte ok att spela Boyce och Berglund i PP Freddan. De är helt ofarliga i målväg och dessutom otekniska. De är de sista 2 förutom målisarna som ska vara inne i PP.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan så är det inte ok att spela Boyce och Berglund i PP Freddan.
De är helt ofarliga i målväg och dessutom otekniska. De är de sista 2 förutom målisarna som ska vara inne i PP.