1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918976

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Att man var inställd på en tuff säsong, hade man intalat sig innan det började. Att det skulle få dessa känslostormar, trodde jag inte.

Vi älskar vårat lag i med och motgång!

Vi får lura våra hjärnor om att inte vinna matcher utan sno så många vinster som är möjligt, och vara det där förstörande laget med en defensiv utan dess like med sylvassa kontringar i så många matcher det bara går!

Så som jag ser det är 38 fantastiska matcher kvar där laget och spelarna ska njuta för att de gör det de älskar mest, lever livet dom vi många andra bara drömmer om. Att få vara Hockeyproffs.

Deras vardag, våran Dröm!

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
lungan: Ja, nu ser vi framåt och ljusglimtarna.
Vi visste faktiskt detta.
Vi är fortfarande med i racet.
Tror vi får in nytt blod snart.
?Vi ger aldrig upp?
Forza TIK!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer