Om jag hade fått följande fråga inför förra säsongen: -"Timrå får spela SHL nästa säsong förutsatt att man ställer Perus P17 landslag i tetris med bockstensmannen i mål och Gudrun Schüman som tränare och Harvey Weinstein som ass. nå?"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om jag hade fått följande fråga inför förra säsongen:
-"Timrå får spela SHL nästa säsong förutsatt att man ställer Perus P17 landslag i tetris med bockstensmannen i mål och Gudrun Schüman som tränare och Harvey Weinstein som ass. nå?"
hade jag svarat - ja, tack.
Men det har jag glömt nu och allt är jävel!!!