Jag tror att många inte har glömt hur det var i allsvenskan, snarare att många inte vill att vi ska "slarva" bort den chans man fått i SHL. Nu när vi är där så tycker man det är onödigt att snåla eftersom man vet hur mycket det kostar att åka ur.
Naturligtvis är det svårt att säga hur mycket vi ska satsa med tanke på den historik vi har. Dock är det ganska vanskligt att hänga upp hela säsongen på en matchserie i bäst av sju matcher, där vad som helst kan hända. I allafall jag bävar vad som kan hända ifall vi möter exempelvis AIK framåt vårkanten. Står vi emot ett fullsatt Hovet där vi brukar stå som statyer på isen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror att många inte har glömt hur det var i allsvenskan, snarare att många inte vill att vi ska "slarva" bort den chans man fått i SHL. Nu när vi är där så tycker man det är onödigt att snåla eftersom man vet hur mycket det kostar att åka ur.
Naturligtvis är det svårt att säga hur mycket vi ska satsa med tanke på den historik vi har. Dock är det ganska vanskligt att hänga upp hela säsongen på en matchserie i bäst av sju matcher, där vad som helst kan hända. I allafall jag bävar vad som kan hända ifall vi möter exempelvis AIK framåt vårkanten. Står vi emot ett fullsatt Hovet där vi brukar stå som statyer på isen?