1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1919715

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Reign in red: Det finns en leadingline i laget. Men när Freddan envisas med att sätta vår mest offensiva spelare Wedin, med två av våra mest defensiva spelare, B&B så blir det fel. Sätt ihop en förstafemma med de hetaste offensiva spelarna.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Kulltorp: Det går faktiskt att toppa upp vår leading-line lite till. Skulle föreslå att vi kör med Berglund, Boyce, och Molinder där fram (med eventuellt inhopp av Madsen vid speciella tillfällen), samt Jalle och Prinsen bakom. Ge de chansen att starta i alla PP, BP, samt avgörande situationer minst fram till jul så ska vi nog kunna spela 0-0 åtminstone när de är inne.

Sedan kommer vi kanske släppa in en skock mål när övriga laget spelar, men det spelar ju ändå ingen roll då vi inte ska vinna våra fyra matcher förrän nästa år.

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Kulltorp: Är helt medveten om det men Freddan envisas som du säger och därför eftersöker jag just ledninglinen!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...