Kulltorp: Det går faktiskt att toppa upp vår leading-line lite till. Skulle föreslå att vi kör med Berglund, Boyce, och Molinder där fram (med eventuellt inhopp av Madsen vid speciella tillfällen), samt Jalle och Prinsen bakom. Ge de chansen att starta i alla PP, BP, samt avgörande situationer minst fram till jul så ska vi nog kunna spela 0-0 åtminstone när de är inne.
Sedan kommer vi kanske släppa in en skock mål när övriga laget spelar, men det spelar ju ändå ingen roll då vi inte ska vinna våra fyra matcher förrän nästa år.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sedan kommer vi kanske släppa in en skock mål när övriga laget spelar, men det spelar ju ändå ingen roll då vi inte ska vinna våra fyra matcher förrän nästa år.