Hur är läget med Wedin? Han spelade i två perioder mot ryssarna i går men försvann tydligen från båset i tredje. Lyssnade på Tjalle på radion som antydde att han täckt ett skott med sidan av kroppen och kanske fått en skada. Någon som vet mer?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han spelade i två perioder mot ryssarna i går men försvann tydligen från båset i tredje. Lyssnade på Tjalle på radion som antydde att han täckt ett skott med sidan av kroppen och kanske fått en skada.
Någon som vet mer?