mikenomad: Håller med, vi känns som den där lilla sköldpaddsungen som springer nedför sanden på Galapagos. Chansen att vi ska ta oss ut i det stora havet och komma tillbaka känns minimal. Men det är ju precis det Nubben varit tydlig med. Sedan är det ju så infernaliskt tråkigt att uppleva det. Forza TIK!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Chansen att vi ska ta oss ut i det stora havet och komma tillbaka känns minimal.
Men det är ju precis det Nubben varit tydlig med.
Sedan är det ju så infernaliskt tråkigt att uppleva det.
Forza TIK!