Matsg: Man kan ju undra hur mycket annat dumt och o genomtänkt den här styrelsen sitter och beslutar om. Det är väl dom som bestämmer budgeten för laget också. A'lagets resultat är det som säljer föreningen, inse det.
Nisse1: Henrik Zetterberg ny delägare i Timrå IK! Vår legend och NHL stjärna lämnar här en hälsning (se länk). Hoppas dom lägger in nyheten i ST också!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer