1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1926700

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Jag tycker att det bör gå att på något vis ha t.ex. en workshop eller liknande från marknads sida riktat mot engagerade supportrar. Det känns som om lite nytt tänk in där vore välbehövligt, varför då inte plocka fram de som brinner för laget och antagligen gör det gratis. Det kan väl inte vara sååå svårt att ordna en sådan dag/halvdag?

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Perreman: Å jag säger igen..vart tog alla förslag vägen som folk(och jag) skickade in????
Inte ett knyst...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer