1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1926809

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Knylan: behövs ingen egen butik för att sälja souvenirer!! Västerås hockey som var gick i KK för några år sen och nu spelar i HA. Kolla in deras utbud på hemsidan! Och dom har flera ställen runt Västerås där det går att köpa deras grejer. Så ditt snack om butik m m. Det köpet jag inte. Hur svårt ska det va att be nån butik sälja prylarna mot procent ersättning..det blir ju en win win situation?! Timrå ik är urusla på marknadsföring. Nu har dom missbedömt aktiemarknaden och halverar aktien..du hör väl själv va jävla dåligt det är!

Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer