Knylan: Men snälla rara....vilka måste sluta? Alla vi som tycker att SHL-laget Timrå IK sköts alldeles för amatörmässigt på alltför många plan?
Ja vi kan fortsätta att lägga ansvaret utanför föreningen, vara martyrer, grina över små resurser och orättvisor. Som det orättvisa i att vi gick upp men inte var beredda. Herregud männscha, vi gör så gott vi kan med ett underbemannat kansli. Fatta!!
Ja vi fattar. Att vi inte räcker till. Och att alla jävla ursäkter för det inte är särskilt klädsamma och definitivt inte konstruktiva.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja vi kan fortsätta att lägga ansvaret utanför föreningen, vara martyrer, grina över små resurser och orättvisor. Som det orättvisa i att vi gick upp men inte var beredda. Herregud männscha, vi gör så gott vi kan med ett underbemannat kansli. Fatta!!
Ja vi fattar. Att vi inte räcker till. Och att alla jävla ursäkter för det inte är särskilt klädsamma och definitivt inte konstruktiva.