I Härnösand håller varenda jävla unge på Timrå...ja 3av 4 iallafall. Det är ett enormt upptagningsområde vad gäller sponsorer, souvenirer mm. Jag har bett klubben anställa ngn som jobbar enbart i Härnösand med marknadsföring. Heltid eller deltid..whatever. agera bara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är ett enormt upptagningsområde vad gäller sponsorer, souvenirer mm.
Jag har bett klubben anställa ngn som jobbar enbart i Härnösand med marknadsföring.
Heltid eller deltid..whatever. agera bara.