Modano: Finns det inte lite nyansskillnader mellan oss och HV/Brynäs då? Det känns som att det gör det, åtminstone just i nuläget.
Gällande modereringen av HS så hade det ju varit kanon om man som moderator kunde plussa sina egna inlägg så inåt helvete men just i nuläget tillåter ej systemet det. Man får förtjäna sina egna plus, precis som att ni ’nere på golvet’ måste göra det. Det är väl det, i övrigt är livet som moderator oerhört guldkantat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gällande modereringen av HS så hade det ju varit kanon om man som moderator kunde plussa sina egna inlägg så inåt helvete men just i nuläget tillåter ej systemet det. Man får förtjäna sina egna plus, precis som att ni ’nere på golvet’ måste göra det. Det är väl det, i övrigt är livet som moderator oerhört guldkantat.