1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1926886

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Knylan: Håller med till en viss gräns men för mycket inavel tänk är faran att de barka åt helvete alla ska spela känner ALLA. Vem fan våga törs sparka Nubbs Fredds när ingenting blir bättre se på Brynäs HV här är det livtidskontrakt på polare svärsöner vill se någon utifrån som kan slå näven i bordet NU JÄVLAR ÄR DET NOG. ps Knylan vet att du ni kan + era egna inlägg och ta bort de som inte passar

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Modano: Finns det inte lite nyansskillnader mellan oss och HV/Brynäs då? Det känns som att det gör det, åtminstone just i nuläget.

Gällande modereringen av HS så hade det ju varit kanon om man som moderator kunde plussa sina egna inlägg så inåt helvete men just i nuläget tillåter ej systemet det. Man får förtjäna sina egna plus, precis som att ni ’nere på golvet’ måste göra det. Det är väl det, i övrigt är livet som moderator oerhört guldkantat.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer