1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1937363

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
FH - avdammad: det hade nog varit lättare att få in de 6 miljonerna om det uttryckts så, att de skulle gå till ev. förstärkningar för att öka chansen att hänga kvar. Först hänga kvar, sen fördela till ungdom och sociala projekt. Varför går aktieförsäljningen så trögt?

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Nisse på Mon: Det är ett amatörmässigt marknadsföringsprojekt, det håller jag med om. Men jag valde att strunta i formen och mer titta på vad jag som passiv supporter för en gångs skull kunde bidra med. Istället för att bara sitta här och knacka på tangentbordet.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer