Andersson: Sorry men förstår inte vad alla ser i Dahlroth? Borde man inte ha lite högre ambitioner än både Molinder och Dahlroth i SHL? Komentatorerna skrockade om att Dahlroth gjorde misstag det första han gjorde i varje förstabyte kvalet mot KHK, sen vips det första han gör direkt i match 6 en puckout i onödigt läge. Plus flera olika dyra misstag under press. Tyvärr hade han inte hållt för SHL.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer