1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948096

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
The great one: nä du har rätt. Som spelare i Timrå vaknar man säkert upp med ett flin dagen efter man spelat match där två spelare tacklar (och skadar) egna spelare istället för motståndaren, man släpper in ett mål i PP när man jagar kvittering och på sista målet åker tre spelare och tittar på pucken medan motståndaren avgör i tom kasse. Det är en laginsats värdig ett eget nummer på en cirkus.

Fråga dig själv om du har en bättre känsla idag än förra gången vi åkte ur. Då hade vi heller inget skickligt lag men visst kändes det väl som att vi var numret större, på förhand, den gången också va?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
{8671}: m
Köper en sak Med ditt resonemang, och det är att spelarna är fn proffs och inte amatörer. Dom har inget jobb på sidan som förr, som förra matchen så var det inte ok. Idag så är dom ändå där, men jag brukar inte skylla på domarna men idag var dom hel kass...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer