1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948111

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
{8671}: m
Köper en sak Med ditt resonemang, och det är att spelarna är fn proffs och inte amatörer. Dom har inget jobb på sidan som förr, som förra matchen så var det inte ok. Idag så är dom ändå där, men jag brukar inte skylla på domarna men idag var dom hel kass...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
The great one: jo men så brukar det ju se ut. En ok arbetsinsats men domaren är kass och vi torskar. Håller med om att dagens zebra var något utöver det vanliga men en konstant regel i hockeyuniversumet: DÅLIGA lag får sällan något med sig från domaren. Hade vi spelat bättre hade vi inte försatt oss i många av situationerna som renderar i utvisningsminuter. Vi är i särklass det sämsta laget i SHL, vi kommer spela mycket i försvarszon. I kvalet kanske detta kommer att jämna ut sig lite då vi förhoppningsvis kan ha lite mer puck än motståndaren. Mem herregud, 7 raka hemmatorsk? Vad är det för psyke vi går in i ett kval med? Det här laget måste avsluta serien med några stabila vinster, annars åker vi fan ur. Det är samma hänghuvven, samma losermentalitet som på perras/monténs tid, det här kan gå riktigt åt helvete.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer