Kulltorp: nä det kanske är för sent. Men det är ju vad som varit frustrerande med hela säsongen. ALLA har sett i vilket desperat behov vi varit av förstärkningar hela säsongen. Att då få höra att nubben har ryckt i Karlsson för ett jävla treårskontrakt på deadline när konkurrenterna har värvat hela säsongen, då blir man ju bara less.
Innan match krävde jag passion och känslor, resultatet var av sekundär betydelse. Vi var ju redan klara för kval. Jag fick det jag krävde och sådana här matcher svetsar samman ett lag. Jag tycker Timrå krigar på bra och ger dom godkänt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer