{8671}: Nu har ju Nubben redan redogjort för att kring det där. Allt låg färdigt, men så åkte laget på skador och då kunde man inte släppa spelaren helt plötsligt. Hade inget med kontraktslängd att göra.
Knylan: jag syftar inte på dom sista 24 timmarna utan dom 3737494948363 timmarna före det. Men visst, plånboken är väl tom. Kanske har nubben, genom att snåla sig ur SHL, sett till att vi inte konkar i Allsvenskan. Är det så man ska tolka den här absurda säsongen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer