The great one: skitsamma vilken spelare det gällde. Vem fan försöker få någon att skriva ett treårskontrakt på deadline med ett bottenlag som kan åka ur om ett par månader?
{8671}: Nu har ju Nubben redan redogjort för att kring det där. Allt låg färdigt, men så åkte laget på skador och då kunde man inte släppa spelaren helt plötsligt. Hade inget med kontraktslängd att göra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer