1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1957156

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Seriöst om vi skulle förlora mot Oskarshamn eller AIK så är det knappast domaren som avgör. Hoppas du skämtar! Sett AIK?s senaste matcher dom drar på sig många utv och får inte med sig domaren

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mitt kvallag:

1. Brattström (89. Svedberg)

52. Salmonsson - 9. Palmberg - 57. Wedin
26. Larsson - 48. Nielsen

91. Hållander - 79. Rensfeldt - 11. Törnqvist
46. Jalasvaara - 27. Kinnvall

55. Galló - 38. Olofsson - 49. Collberg
7. Hardegård - 14. Carlson

72. Ohlsson - 25. Blomberg - 10. Persson

Extra:
23. Boyce
41. Falk

Utanför:
42. Drugge
22. Berglund
29. Madsen
21. Kaijser
12. Jansson
47. Söderberg
24. Molinder

Kommentar på det?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer