FH - avdammad: Instämmer. Vi behöver spela med de backar som klarar av att spela det spel vi vill spela, och eftersom det är oerhört svårt att begripa hur vi ens vill spela så får man backa till förra säsongen för att hitta spår av detta. Ur det hänseendet så är Carlson någon som ska finnas med på sex backar. Av de som stod utanför igår så är han den som liknar Larsson/Nielsen mest som jag ser det, eller han ska vara det enligt vad han visat upp tidigare säsonger.
Dagen efter Tvslickandet!!! Dä rann lätt inatt... Ett par avsnitt med Nattsudd och Har du hört den förut och underbar musik med Kjell Lönnå på grammofonen!!! Nä ÖDMJUKHET det vinner man mest på... Forza TIMRÅ IK i vått och torrt ALLTID ❤❤❤ Nu blir det till att lägga sig i baden baden ett par timmar och sola som " Berra "...🌞
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer