Dagen efter Tvslickandet!!! Dä rann lätt inatt... Ett par avsnitt med Nattsudd och Har du hört den förut och underbar musik med Kjell Lönnå på grammofonen!!! Nä ÖDMJUKHET det vinner man mest på... Forza TIMRÅ IK i vått och torrt ALLTID ❤❤❤ Nu blir det till att lägga sig i baden baden ett par timmar och sola som " Berra "...🌞
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dä rann lätt inatt...
Ett par avsnitt med Nattsudd och Har du hört den förut och underbar musik med Kjell Lönnå på grammofonen!!!
Nä ÖDMJUKHET det vinner man mest på...
Forza TIMRÅ IK i vått och torrt ALLTID ❤❤❤
Nu blir det till att lägga sig i baden baden ett par timmar och sola som " Berra "...🌞