1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1962042

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8620}: Med all respekt för Enocks upplevelse, men han var inte ens i närheten av att platsa förra året. Gudomlig skridskoåkare och jag kände mig helt lyrisk efter hans första match i SCA-cupen, men helt chanslös när det sen blev seriespel. Kändes inte mogen någonstans. Med det sagt så vet jag inte riktigt hur mycket man ska peka på "dåligt ledarskap", i just hans fall.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Knylan: Instämmer på Enock. Fantastisk skridskoåkare och alltid rätt inställning men storleken och avsaknaden av förmåga att slå en passning på bladet överskuggade alla uppsidor.

Det var mest tuta och kör med passningar utan adress. Han platsade helt enkelt inte i Timrå förra säsongen. Det är fakta. Sedan får Enock säga vad som helst till tidningen.

Tror ändå att detta missuppfattade geni kan lyckas som offensiv back om han utvecklar sitt spel.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer