1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1962781

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
MODO har alltid varit lillebrodern, det vet alla, även dem ;)

Jag väntar mysigt på svaret vi alla vet kommer komma ;D ;D ;D


"Vi har 2 sm-guld, vad har ni? ;)"



Vi kan verkligen beröra de på de härligaste sätten :D


PS. Tittade in i framtiden för en stund sen, matchserien slutar 4-1 :)

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Modo är numera en förening som huserar i HockeyAllsvenskan, men även då har de hybris och greppar efter halmstrån ;D

16/17: 12a
17/18: 10a
18/19: 6a

Jag förstår hur modoliderna känner sig, kan inte vara fina känslor, nej du, fyfan..

Vi är 3 segrar ifrån SHL, Modo är en hel grundserie + massa kval hit och dit för att sen behöva vinna 4 matcher mot ett SHL-lag. Kan inte kännas roligt ;) Ljusare tider kommer brukar man säga, men jag undrar på riktigt om det gäller Modo?

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
kan ej kräva att ...vinna på bortaplan
o fixa de på 4 raka matcher...
..men på hemmaplan där ska
man ge allt!...o visa att vi e bättre
=summa.. 4-3 i matcher

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer