TIK-Lund: Känns som en logisk uppställning. Men jag tycker det är orättvist att vår gammeldansk mest får en massa skit hela tiden. Visst, hans offensiva skills lämnar mycket i övrigt att önska. Men det fuskas tamejfan aldrig i backcheckingen. Det ska han ha all cred för.
Hoppas, hoppas, hoppas att morgondagen blir den sista i twilight zone.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men jag tycker det är orättvist att vår gammeldansk mest får en massa skit hela tiden. Visst, hans offensiva skills lämnar mycket i övrigt att önska.
Men det fuskas tamejfan aldrig i backcheckingen.
Det ska han ha all cred för.
Hoppas, hoppas, hoppas att morgondagen blir den sista i twilight zone.
Alltid rött, alltid rätt!