Charlie2: Ja, det får vi verkligen hoppas med alla våra illröda klappande hjärtan.
För just nu tror jag dom flesta av oss mår som Wilmer Pitt-klassikern "Om en hund mådde så här"´.
Men vi kraftsamlar i söder och större delen av Växjö-TIK:arna avnjuter (!?) matchen tillsammans ikväll. Må det bästa laget vinna ikväll - så länge det har röda tröjor.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För just nu tror jag dom flesta av oss mår som Wilmer Pitt-klassikern "Om en hund mådde så här"´.
Men vi kraftsamlar i söder och större delen av Växjö-TIK:arna avnjuter (!?) matchen tillsammans ikväll. Må det bästa laget vinna ikväll - så länge det har röda tröjor.
Alltid rött, alltid rätt!