1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1985672

Sv: Genrep Timrå IK - Björklöven 2019-09-13
Nu kunde man suttit och väntat på nedsläpp i Elitserien!
Ett sådant kollosalt misslyckande att vi inte höll oss kvar förra sessen!
Frågorna är fortfarande kvar...
Var finns harmonin och glädjen i klubben?
Det som tog oss upp för två sessar sen!
Genrep i hemmarinken igår gav inga svar alls...
Udd och håglöst och totalt ointressant ifrån spelare och ledare...
Va fan sänder det ut för budskap till oss supportrar som följer laget alla vakna timmar på dygnet..
Kommer det bli lika jäva mediokert som förra sessen...
Nä oron sprider sig fort...
För börjar säsongen illa...hur ska det då sluta.
Hur ska de då få skutan på fötter igen..
Skjunker vi då som förra säsongen..
Nä....
6 dagar kvar till premiären...
Tysta våra tvivel och visa att vi har fel..
Visa att det bara varit försäsong..
Visa att på fredag börjar säsongen och då tar ni oss alla med bravur!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.