Sputnik: Ja den tanken får det definitivt att svettas till. Men jag vill tänka att Oskarshamn känner att de vill få in något mer erfaret isåfall, att det i deras fall inte riktigt finns tid att ’vänta’ på en 20-åring. Förhoppningsvis så har han fått mersmak av den här inledningen med oss.
Ja, det är nog inte en helt dum liknelse ändå. Det finns likheter med Styf i allt Lerebäck gör egentligen, även i hållningen. Sen är det ju olika världar när det kommer till skridskoåkning och kreativitet med pucken men som rena uppenbarelser får man flashbacks.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ja, det är nog inte en helt dum liknelse ändå. Det finns likheter med Styf i allt Lerebäck gör egentligen, även i hållningen. Sen är det ju olika världar när det kommer till skridskoåkning och kreativitet med pucken men som rena uppenbarelser får man flashbacks.