1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1995121

Sv: Apropå nånting...
TIK-Lund: Boyce eller Berglund kan någon säga på vilket sätt dessa skiljer sig åt och varför Berglund anses vara bättre .
Boyce är bättre i min mening .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Kortfattat; spelar vi mer tid i anfallszon när E.B är på isen än RollsBoyce om man ska jämföra just dessa två.

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Min personliga åsikt är att det som framförallt skiljer är deras hockeyhjärnor. Boyce klarar inte av tänkande hockey utan är bäst när han bara tokåker och checkar motståndarna och tacklas. Jag ser ärligt ingen annan skill han har.

Berglund är i mitt tycke mer hockeyhjärna i spelet, alltså han ligger mer rätt, tänker rätt, har bättre passningar mm. Mer allround helt enkelt, jämfört med Boyce.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer