{8839}: Min personliga åsikt är att det som framförallt skiljer är deras hockeyhjärnor. Boyce klarar inte av tänkande hockey utan är bäst när han bara tokåker och checkar motståndarna och tacklas. Jag ser ärligt ingen annan skill han har.
Berglund är i mitt tycke mer hockeyhjärna i spelet, alltså han ligger mer rätt, tänker rätt, har bättre passningar mm. Mer allround helt enkelt, jämfört med Boyce.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Berglund är i mitt tycke mer hockeyhjärna i spelet, alltså han ligger mer rätt, tänker rätt, har bättre passningar mm. Mer allround helt enkelt, jämfört med Boyce.