Håkkybåkky: Vesel och Hutchings är externt finansierade. De har säkert fått in pengar till annat också, Löven hade väl ekonomiska problem efter floppen förra säsongen?
Modo har varit tydliga med att det ska satsas i år, men jag har samtidigt hört att vissa av våra nyförvärv inte ska vara särskilt dyra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Modo har varit tydliga med att det ska satsas i år, men jag har samtidigt hört att vissa av våra nyförvärv inte ska vara särskilt dyra.