{8839}: På ett forum finns båda sidor av mynten, och lite kanter i mitten. Vi har de obändigt positiva "Bagdad Bob" människorna, som alltid ser bra saker oavsett hur det går och föraktar de förtappade själarna i gnällsidan. Gnällisarna som alltid hittar dåliga saker enligt "andra sidan" och ogillar de som alltid ser bra saker. Sedan har vi "kanterna" som bara följer med och inte tycker så mycket förrän det går jävligt illa eller jävligt bra.
Gemensamt är att alla älskar Timrå mer eller mindre och ger sina uttryck för det.
Överraskande nog för alla här så tillhör jag faktiskt den negativa sidan...(ironi)
Respekt över linjerna funkar bäst, vi är alla olika.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi har de obändigt positiva "Bagdad Bob" människorna, som alltid ser bra saker oavsett hur det går och föraktar de förtappade själarna i gnällsidan. Gnällisarna som alltid hittar dåliga saker enligt "andra sidan" och ogillar de som alltid ser bra saker.
Sedan har vi "kanterna" som bara följer med och inte tycker så mycket förrän det går jävligt illa eller jävligt bra.
Gemensamt är att alla älskar Timrå mer eller mindre och ger sina uttryck för det.
Överraskande nog för alla här så tillhör jag faktiskt den negativa sidan...(ironi)
Respekt över linjerna funkar bäst, vi är alla olika.