Synct: Sa inte den där grågubben på aftonbladet att Timrå redan var avhängda eftersom Björklöven, Karlskoga och Modo var så totalt överlägsna? är väl typ 2 poäng upp till andra platsen för oss?
Öndulat: Banjo och Blötröven tappar 3 pinnar ikväll och VIK tappar en pinne hemma mot seriens sämsta lag. Tyvärr får man aldrig vara glad då griskatterna tog 3 poäng...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...