Öndulat: Banjo och Blötröven tappar 3 pinnar ikväll och VIK tappar en pinne hemma mot seriens sämsta lag. Tyvärr får man aldrig vara glad då griskatterna tog 3 poäng...
Brukar sällan lägga något spel på allsvenska matcher(och aldrig Timrå), men lade inför kvällens omgång 200 riksdaler på kombinationen fulltidsseger för Gurkorna, Mododo och Blötlöven. Känner mig högst delaktig i omgångens tapp på 8 poäng hehe.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...