Hassan: Jag ska faan börja med hat-ramsor i vardagen!!! När jag ringer Trygg-Hansa, Telia, PostNord eller Comhem ska jag inleda samtalet med att skriksjunga "JAG HATAR..." och sedan valfritt företagsnamn från listan ovan. Sitter jag i bilköer ska jag också sjunga hatramsor och nu tror jag att jag ska pipa iväg och smäda kaffeautomaten lite
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När jag ringer Trygg-Hansa, Telia, PostNord eller Comhem ska jag inleda samtalet med att skriksjunga "JAG HATAR..." och sedan valfritt företagsnamn från listan ovan.
Sitter jag i bilköer ska jag också sjunga hatramsor och nu tror jag att jag ska pipa iväg och smäda kaffeautomaten lite