1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2039920

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
Kulltorp: Ojdå, Kulltorp brukar vara objektiv, men när blev Wennerholm MoDo-supporter?

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
puffe: Blir jätteförvånad att du inte vet det. Han
är jätteöppen med det.

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
puffe: sen han spikade finalen i typ oktober och indirekt sa att resten av lagen kunde ställa in skridskorna och vänta på nästa säsong. Iofs är det aldrig någon tyckare/expert som tror på Timrå, så han är väl inte ensam iaf. Men enda wennerholm skriver om är modo, eller då han skriver om annat lag är det ur modo-synpunkt.

Kan dock tänka mig att som modoit är han en hyvens kille med huvudet på skaft.

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
puffe: För att summera kvällen och säsongen hitentills.



Om Timrå går upp i SHL på Oskarhamns bekostnad

och MoDo vinner(gärna orättvist) mot Leksand så kan vi tjafsa efter ett derby i högsta ligan snart igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer