1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2045913

Sv: HA Slutspelsserien 2020
bar mofftak: Ja... det bedrövligt! Skönt att vi slipper möta det här skitlaget på länge. Nästa år hoppas jag att dom åker ur HA. Ingen skulle nånsin sakna dom.... ever!

Svarskommentarer

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Olli Hahl: Saknar nog dom mer än timrå motsvarigheten. Yttra dig respektlöst för dig själv i hemmet istället för öppet i ett forum.

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Konstig känsla efter matchen.
8-3 är ju ett ruskigt bra resultat. Härlig insats av hela laget, även om BIK inte var med i matchen.
Lite folk på läktarna, pga Corona.
Överjävligt bra resultat men det känns lite avslaget för mig, i allt Coronafokus..
Men det kanske bara är jag..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer