1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2047400

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Frebog: Ja , självklart borde kvalet spelats vidare(i den bästa av världar) men som det ser ut nu stängs ju allt ner fram till sommar kanske. Då är det intressant hur man gör. Finns ju kval i en massa sporter, men hockey ligger ju oss varmast om hjärtat. Ska Läven få gå i konkurs i allsvenskan , eller får dom en rättmätig chans i SHL. SHL vill ju ha en stängd liga, men Oskarshamn är väl ingen kassako? Trist att det blev såhär, men svensk hockey måste ju göra en lösning som tilltalar allmänheten. En utökning av SHL vore väl det bästa, men vi får se. jag hade ju hoppats på läns-derbyn nästa säsong, men då i SHL.

Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer