mikenomad: grejen är att vi räknade inte med att gå upp i år, allt annat har varit bonus samtidigt som vi hållit i plånboken för att förmodligen satsa till kommande säsong som ser ut att bli vårt år. Nu har två stora konkurrenter satsat över sina tillgångar denna säsong som det verkar och får fortsätta harva i HA. Det är ju lite det som är det roliga i kråksången. Tror även nubben är lite förtjust i läget trots allt och ser med tillförsikt på kommande säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer