OlliJanne: Tycker det vore ok att tappa Lundin. Seb Ohlsson tror jag kommer svida men han förtjänar att spela i en bra liga. Dahlen känns oviss, unnar honom vad han än väljer dock. Hartman och Löken som du säger kan nog vara kvar om det nu mot förmodan blir en säsong 20/21. Folksamlingar lär vara det sista regeringen släpper restriktioner på men det kanske sänds på tv utan publik?
Det som talar för att lagen tappar färre spelare än normalt är just den här ovissheten pga coronskiten. Om sässen drar igång i år så lär det vara inför tomma läktare och alla spelare i alla serier behöver gå ner i lön och det kanske gör att fler klubbar väljer att spela säkra kort, behålla billigare spelare etc?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dahlen känns oviss, unnar honom vad han än väljer dock.
Hartman och Löken som du säger kan nog vara kvar om det nu mot förmodan blir en säsong 20/21.
Folksamlingar lär vara det sista regeringen släpper restriktioner på men det kanske sänds på tv utan publik?
Det som talar för att lagen tappar färre spelare än normalt är just den här ovissheten pga coronskiten. Om sässen drar igång i år så lär det vara inför tomma läktare och alla spelare i alla serier behöver gå ner i lön och det kanske gör att fler klubbar väljer att spela säkra kort, behålla billigare spelare etc?