1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2053097

Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: Jag äter gärna popcorn. Nåt är uppenbart brunt i Modo... När en tränare som så tydligt deklarerar att man vill till ett skit Leksand... då är det nåt som är brunt... värsta urineringen mitt i ansiktet på klubben som är i sina egna ögon the heart of hockey.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
Olli Hahl: Ni kan väl vinka till Björn när han kör förbi om några veckor. Bilfärden upp är nog inte så kittlande. "Vad i Hellkvist gör domarn!" blir nog ett nytt städat uttryck att köra med i höst.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.